zondag 26 februari 2012

foto's

ik wou deze foto's eerder uploaden, maar ik kon de foto's niet vinden. Dus bij deze: Verjaardag foto's!





Dit was mijn verjaardags taart.    Deze heb ik zelf gemaakt! Ik heb kleine bloemetjes gemaakt van roze en zwart fondant. Hij was echt heerlijk!
's Avonds ging ik naar een restourant. Noord-Afrikaans!
Dat is een van mijn fovoriete keukens.
Dus hier de foto's!
 Hier ben ik bij mijn toetje. Mijn vader had geregeld dat er een sterretje op kwam. Tres Fabuleus. Heel erg bedankt!

 hier nog meer foto's van mijn toetje! ik had baklava besteld. En het was echt Goddelijk! en zag er zoo mooi uit!







en dit was mijn hoofdgerecht! was ook echt heel erg lekker!








ik hoop dat jullie leuk vonden! ik zet binnenkort mijn verjaardags cadeautjes er op.

love and subscribe!

xxxx Else
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten