dinsdag 6 maart 2012

NIEUW Catrice Salmon & Garfunkel



De nieuwe collectie van Catrice is al een tijdje binnen. Het nagellak van Catrice heeft niet alleen nieuwe kleuren in het assortiment, maar deze nieuwe nagellakjes hebben ook een nieuw kwastje. Misschien heb je ze al in de winkel zien liggen, en zelf al een paar gekocht. Toen ik er kwam had ik meteen 3 nieuwe nagellakjes mee genomen. Welcome To Roosywood, Salmon & Garfunkel en Genius In The Bottle is vanaf toen in mijn bezit! Vandaag show ik jullie Salmon & Garfunkel. Een hele mooie zacht perzik-achtig kleurtje. Perfect voor in de zomer.





        
 



Wat vinden jullie van deze kleur? Ik vind het een goeie keus van Catrice op dit kleurtje in het nieuwe assortiment te stoppen, en denk dat het deze zomer wel een hit zal worden! Zouden jullie Salmon & Garfunkel kopen? Laat een reactie achter! xxxxx Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten