zaterdag 25 februari 2012

tag!

aangezien het vakantie is dacht ik, laat ik eens een tag doen,
na een paar minuutjes zoeken vond ik deze:
als ik een .... was, dan was ik ......
hier komt ie

ls ik een maand was, dan was ik juli.
waarom juli? Omdat het dan zomer is, het is (meestal) lekker weer. 
Je kan gewoon buiten lopen met een shortje, naar het strand,
picknicken, enz. 

Als ik een dag was, dan was ik zondag.
Op een of andere manier ben ik het meest relaxed op zondag,
kan ik me het meest ontspannen zeg maar. Haha

Als ik een tijdstip was, dan was ik 10.00.
ik ben een ochtend type, ik geef het toe. meestal ben ik ook als
eerst wakker op feestjes. En zo rond 10 uur ben ik helemaal op mijn
gemak.

Als ik een planeet was, dan was ik .
de maan, het is het meest romantische planeet die er bestaat,
ik hou alleen niet van die mooie glow die het geeft
maar ook van het licht.
Tumblr_lzc0fstyra1qirrxlo1_500_large 

Als ik een zeedier was, dan was ik een regenboogvis.
toen ik klein was las ik altijd dat boek, een van mijn favorieten.
 alleen vond ik het jammer dat ie zijn schubben weg gaf.

Als ik een richting was, dan was ik links.
dit weet ik eigenlijk niet, links kwam het eerst in me op.
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bank.
je kan er zo veel mee! lekker liggen, 
hangen, slapen, spelen, lezen, computeren, enz.

Als ik een vloeistof was, dan was ik water.
niet alleen omdat het lekker is,
 ook omdat het goed is voor mijn huid en lichaam (gezonder dan frisdrank)


Als ik een boom was, dan was ik een japanse bloesem boom.
dit is serieus de aller mooiste boom ooit! 
alleen al die bloemen WOW.
Tumblr_lztupltmsk1qzgt9no1_500_large 

Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer.
mijn favo spel was toen ik klein was.
 en ik altijd met een hamer wou timmeren
Als ik een bloem was, dan was ik magnolia.
deze bloemen vind ik ook echt mooi. 
ik vind bloemen in bomen gewoon het mooist.

Als ik een weersoort was, dan was ik de ochtend nevel.
in de ochtend bewonder ik altijd de spinnen webben waar nevel op zit
(dat doen de water elfjes uit tinkerbell).

Als ik een instrument was, dan was ik een drumstel.
gewoon omdat dat het enige is wat ik kan.


Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een bewondering.
een van de mooiste dingen die je tonen aan 
een ander is bewondering voorwat diegene doet.

Als ik een kleur was, dan was ik roze.
3 woorden: mooiste kleur ooit!
Als ik een emotie was, dan was ik blijdshap.
gewoon daarom

Als ik een soort fruit was, dan was ik een framboos.
framboos maakt alles direct lekkerder!

Als ik geluid was, dan was ik een lach.
het is vrolijk en het maakt je blij

Als ik een element was, dan was ik vuur.
vuur is gezellig, het geeft warmte 
en een aanrader gezellig met je vriendinnen bij een kampvuur zitten
 en marshmallows roosteren!

Als ik eten was, dan was ik een taart.
daar is niet veel uitleg voor nodig toch?
Als ik een auto was, dan was ik een cabrio.
met je haar in de wind, zonnebril op een rijden maar
Als ik een plek was, dan was dat een geheim plekje ergens in een bos.
waar ik helemaal weg dromen, 
Tumblr_lo0f4zurbd1qa4jc0o1_500_large 

Als ik een stof was, dan was ik zijde.
niks zo lekker als het gevoel van zijde op je huid.
 
Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
alles wat zoet is is lekker!!!

Als ik een voorwerp was, dan was ik een liedje.
zodat iedereen van mij kon genieten!

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een voet.
om te kunnen dansen, lopen, rennen, hinkelen, huppelen en meer!

Als ik een liedje was, dan was ik the dance of the sugerplum fairy.
dit helpt mij te ontspannen, om huiswerk te maken, of te kunnen slapen 

Als ik een paar schoenen was, dan was ik all stars.
omdat je het bij alles kan dragen en heerlijk lopen!
6232259084_29d317c3f1_o_large

ik hoop dat dit een beetje leuk was.
 ik ga binnenkort een b'day post over mijn cadeaus, 
wat ik heb gedaan, taart! en nog veel meer!
en omdat Romy op vakantie is moeten jullie het deze week met mij doen!

xoxo
Else

Geen opmerkingen:

Een reactie posten