zaterdag 21 april 2012

Sephora 3 voor 10 euro actie

Ik weet dat het al weer eventjes geleden is, dat de Sephora 3 voor 10 euro actie er was. Voor diegene die niet weten wat het inhoud, deze actie is ongeveer 2 keer per jaar bij Sephora. Dan kun je uit alle make-up producten van het merk Sephora kiezen, wat er dan nog ligt. 3 producten voor 10 euro! nou dat is een super goede deal :D. Ik wou jullie toch nog even laten zien wat ik had gekocht. Je krijgt foto's van 4 van de 6 producten die ik heb gekocht te zien. Ik heb een hele mooie highlighter, een blush me twice, twee poeders, een primer en een concealer gekocht. Ik heb geen foto's van de concealer en ik heb twee dezelfde poeders, dus vandaar foto's van maar 4 producten. Veel kijk plezier! XOXO romy ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten